Najczęściej zadawane pytania w sklepie ze zdrową żywnością (FAQ)
Najczęściej zadawane pytania w sklepie ze zdrową żywnością (FAQ)
Jak mogę złożyć zamówienie w waszym sklepie internetowym ze zdrową żywnością?
Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie online ze zdrową żywnością, wystarczy przejść do odpowiedniej kategorii produktowej, wybrać interesujące Cię produkty bio, które chcesz kupić, dodać je do koszyka, a następnie przejść do procesu realizacji zamówienia, podając niezbędne dane do dostawy i dokonując płatności.
Jakie formy płatności akceptuje wasz bio sklep online?
Nasz eko sklep online akceptuje płatności kartą kredytową/kartą debetową oraz płatności online poprzez systemy takie jak: PayPal czy Przelewy24. Dodatkowo możesz dokonać płatności przez Google Pay, BLIK-em, PayPo - zapłać później oraz przelewem tradycyjnym, a także poprzez pobranie u kuriera. Składając zamówienie z odbiorem osobistym możesz dokonać płatności online lub zapłacić gotówką przy odbiorze.
Jak długo trwa realizacja zamówienia wraz z dostawą produktów bio?
Nasz internetowy eko sklep ze zdrową żywnością wszystkie zamówienia stara się realizować możliwie jak najszybciej, jednak czas realizacji wraz z dostawą zależy od wybranych produktów bio i wybranej opcji dostawy. Zazwyczaj kompletowanie zamówienia zajmuje 1-2 dni robocze, jednak w niektórych przypadkach czas realizacji może wydłużyć się do 4 dni roboczych. Paczki odebrane od nas przez kuriera zazwyczaj zostają dostarczone w przeciągu 24 - 48 godzin. Więcej informacji na temat czasu realizacji i dostawy w naszym sklepie bio online znajdziesz w zakładce"Czas realizacji i dostawy zamówienia".
Czy wasz eko sklep internetowy oferuje darmową dostawę?
Tak, internetowy sklep ze zdrową żywnością Bio Premium Food oferuje darmową dostawę dla zamówień powyżej 249,00 zł. Szczegóły na temat kosztów dostawy w naszym bio sklepie online znajdziesz w zakładce "Koszty dostawy".
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt bio?
Tak, nasz bio sklep online przyjmuje zwroty nieotwartych, nienaruszonych produktów w ciągu 14 dni od daty dostawy. Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu w naszym internetowym eko sklepie znajdziesz w zakładce "Zwroty i reklamacje". Zwrotu możesz dokonać wygodnie za pomocą zakładki "Zwrot produktu".
Skąd pochodzą produkty w sklepie Bio Premium Food?
Wszystkie nasze produkty pochodzą od renomowanych ekologicznych producentów i nie tylko, którzy stosują najlepsze praktyki w produkcji zdrowej żywności. Staramy się wspierać lokalnych producentów oraz poszerzać ofertę o najwyższej jakości produkty ekologiczne i produkty tradycyjne z dobrym składem.
Kiedy najlepiej złożyć zamówienie w waszym bio sklepie online?
Większość dostaw otrzymujemy we wtorki i czwartki, dlatego najlepiej złożyć zamówienie najpóźniej w poniedziałek lub w środę do godziny 12:00, aby otrzymać swoje ulubione produkty bio prosto do swojego domu, w krótkim czasie.
Czy wasz bio sklep online posiada produkty ekologiczne?
Tak, większość produktów dostępnych w naszym eko sklepie online jest certyfikowanych jako ekologiczne, tzn. posiadają symbol zielonego listka na opakowaniu. Ponadto nasz internetowy sklep ze zdrową żywnością oferuje również żywność specjalistyczną: produkty bezglutenowe, produkty niskobiałkowe (PKU), produkty bez dodatku cukru (dla cukrzyków/dla diabetyków), a także suplementy diety, naturalne kosmetyki i środki czystości oraz wiele innych zdrowych produktów z dobrym składem.
Czy wasz bio sklep internetowy oferuje rabaty dla stałych klientów?
Tak, jeśli chcesz skorzystać z rabatu zapisz się do naszego newslettera, gdzie otrzymasz rabat 10% na początek. Zachęcamy do śledzenia naszego newslettera, aby być na bieżąco z aktualnymi promocjami i rabatami dla stałych klientów. Zachęcamy również do śledzenia naszych social mediów, gdzie znajdziesz informacje o aktualnych kodach rabatowych.
Jak mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu ze zdrową żywnością Bio Premium Food?
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail. Chętnie pomożemy! Wszystkie niezbędne dane do kontaktu z nami znajdziesz w zakładce "Kontakt i dane firmy".
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.